Τα οφέλη της πρωινής προπόνησης - Sideral Sport - Για αντοχή απο σίδηρο

Τα οφέλη της πρωινής προπόνησης

Αντιμέτωποι με το δίλημμα ‘πρωινή ή βραδινή προπόνηση’ έρχονται πολύ συχνά οι ασκούμενοι. Βέβαια, το θέμα δεν είναι απλό, καθώς για τους περισσότερους η ώρα προπόνησης σχετίζεται με τον ελεύθερο χρόνο, που έχει ο καθένας στη διάθεσή του.
Όμως, όσοι δεν αντέχουν τη σκέψη ότι θα ξυπνήσουν πολύ νωρίς για να γυμναστούν, δεν πρέπει να αποθαρρύνονται! Δείτε γιατί! 

Οι ορμόνες λειτουργούν υπέρ σας
Τις πρωινές ώρες οι ζωτικής σημασίας ορμόνες, όπως η τεστοστερόνη που ενισχύει την ανάπτυξη μυϊκής μάζας, είναι αυξημένες στο σώμα. Αν επιλέξετε να προπονείστε το πρωί, τότε εκμεταλλεύεστε αυτές τις φυσικές ορμόνες, οι οποίες είναι χαμηλότερες όσο περνά η ημέρα.

Ενισχύει τη συγκέντρωση
Ένα από τα πλεονεκτήματα της πρωινής προπόνησης είναι ότι όσοι την προτιμούν είναι σε εγρήγορση όλη την ημέρα.
Για μεγαλύτερες αποδόσεις καταναλώστε ένα προ-προπονητικό ρόφημα, το οποίο συμβάλλει στη διατήρηση της ενέργειας και της αντοχής για πολλές ώρες. 

Περισσότερο συνεπείς
Η πρωινή προπόνηση δίνει τη δυνατότητα να είστε περισσότερο συνεπείς στο προπονητικό σας πρόγραμμα, καθώς οι πιθανότητες περισπασμού εκείνη την ώρα μειώνονται. 

Ενεργοποιείται ο μεταβολισμός
Η πρωινή προπόνηση ενεργοποιεί τον μεταβολισμό, επιτρέποντάς τον να καίει περισσότερες θερμίδες για το υπόλοιπο της ημέρας. 

Ο πρώτος λόγος είναι ότι το πρωί τα επίπεδα του γλυκογόνου στο σώμα βρίσκονται στα χαμηλότερα επίπεδα. Έτσι, βάσει μελετών οι καύσεις του λίπους μπορεί να είναι έως και τρεις φορές περισσότερες σε περιβάλλον χαμηλού γλυκογόνου.
Μία νέα βρετανική μελέτη έδειξε πως όσοι υιοθετούν την πρωινή γυμναστική, όχι μόνο καίνε περισσότερο σωματικό λίπος, κυρίως από την περιοχή της κοιλιάς, αλλά καταφέρνουν και μειώνουν τις τιμές των λιπιδίων στο αίμα, τα οποία ως γνωστό φράζουν τις αρτηρίες.
Πάντως το στοιχείο που προκαλεί διχογνωμία μεταξύ των επιστημόνων είναι για το αν η πρωινή άσκηση είναι αποδοτικότερη με γεμάτο ή με άδειο στομάχι.
Ο δρ Τζέισον Γκιλ, ο οποίος διεξήγαγε την έρευνα στο Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης, υποστηρίζει ότι, μολονότι η άσκηση είναι ωφέλιμη ανεξαρτήτως της ώρας εκτέλεσής της, ως φαίνεται πριν από το πρωινό έχει το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι αναγκάζει τον οργανισμό να βασιστεί στα αποθέματα λίπους του.
Βέβαια, η αλήθεια είναι κάπου στη μέση, αφού όλα εξαρτώνται από τη φυσική κατάσταση των αθλητών, την ένταση της άσκησης, την ηλικία, αλλά και από τον μεταβολισμό του κάθε ένα. 

Ο δεύτερος λόγος είναι ότι, σε αντίθεση με τη βραδινή προπόνηση, όπου ο ρυθμός του μεταβολισμού μειώνεται κατακόρυφα, στην πρωινή άσκηση αυξάνεται και μάλιστα ο οργανισμός συνεχίζει να ξοδεύει περισσότερη ενέργεια για αρκετές ώρες μετά. 

Καταπολεμά το στρες
Κατά τη διάρκεια των πρωινών προπονήσεων το σώμα απελευθερώνει τις ενδορφίνες, ορμόνες που χαρίζουν ένα αίσθημα ευεξίας και χαράς. Έτσι, θα έχετε ανεβασμένη διάθεση και ψυχική ηρεμία για να αντιμετωπίσετε την πίεση της καθημερινότητας!

ΠΗΓΗ:
https://www.bodybuilding.com/content/8-benefits-to-working-out-in-the-morning.html
http://www.runnersworld.co.za/training/running-in-the-morning/
http://www.shape.com/lifestyle/mind-and-body/8-health-benefits-morning-workouts