Συμβουλές για ανοιξιάτικη γυμναστική! - Sideral Sport - Για αντοχή απο σίδηρο

Συμβουλές για ανοιξιάτικη γυμναστική!

«Κανένας χειμώνας δεν κρατάει για πάντα. Καμία άνοιξη δεν χάνει τη σειρά της», έγραφε ο Αμερικανός συγγραφέας Hal Borland.
Για τους περισσότερους, ο ερχομός της αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για να ξεκινήσετε δυναμικά τη γυμναστική, την οποία είχατε μετριάσει σημαντικά λόγω του κρύου. Όμως, θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί για να αποφύγετε πιασίματα και μυϊκούς τραυματισμούς, οι οποίοι το μόνο που θα καταφέρουν είναι να δώσουν μια ακόμη αναβολή στην καθημερινή-ανοιξιάτικη- γυμναστική σας.

SOS σημεία
1. Μπείτε σε πρόγραμμα
Προτού ξεκινήσετε, φτιάξτε ένα πρόγραμμα γυμναστικής «κομμένο και ραμμένο» στα δικά σας μέτρα, με τη βοήθεια των ειδικών (γυμναστών-προπονητών) και ακολουθήστε το πιστά.
Για την πρόοδο σας, κρατήστε ένα ημερολόγιο με την προϋπόθεση, όμως, να το ενημερώνετε τακτικά. Μην τροποποιείτε το πρόγραμμα άσκησης μόνοι σας.

2. Αργά και σταθερά
Αποφύγετε να γυμνάζεστε μόνο το Σαββατοκύριακο. Βρείτε χρόνο, ώστε να ασκείστε 3-4 φορές μέσα στην εβδομάδα, ώστε να μην πιέζετε το σώμα σας μόνο σε δύο μέρες.

3. Όχι πάνω από τις δυνάμεις σας
Αποφύγετε να ανεβάσετε απότομα την ένταση της άσκησης. Πάντα να φροντίζετε να είναι σε επίπεδα διαχειρίσιμα από τον οργανισμό σας. Ο βασικός κανόνας είναι η αύξηση της έντασης να γίνεται σταδιακά και σε διάστημα αρκετών εβδομάδων.
“Ένα καλό σημείο εκκίνησης είναι να ξεκινήσετε σε ένα επίπεδο που να είναι διαχειρίσιμο και να μην υπερτιμάτε τις ικανότητές σας”, λέει ο Alan Davis, MD, ορθοπεδικός χειρουργός στο The Cleveland Clinic.

4. Ανεβάστε το επίπεδο δυσκολίας σταδιακά
Ο βασικός κανόνας είναι η αύξηση της έντασης της άσκησης που κάνετε να γίνεται σταδιακά, με μεθοδικότητα και σε διάστημα αρκετών εβδομάδων. Μην ξεχνάτε ότι αύξηση της τάξης άνω του 10% ανά εβδομάδα αυξάνει και την πιθανότητα τραυματισμού.

5. Συνδυάστε είδη γυμναστικής
Ο συνδυασμός διαφόρων ειδών άσκησης περιορίζει σημαντικά τις πιθανότητες τραυματισμού ενός μυός, από την υπερβολική χρήση του. Έτσι, αν τρέχετε μόνο, κάντε και ποδήλατο ή αεροβική για να μειώσετε τις πιθανότητες τραυματισμού.

6. Μην πιέζετε τον εαυτό σας
Για να μην εγκαταλείψετε την προσπάθεια που ξεκινήσατε, μην ζορίσετε τον εαυτό σας την άνοιξη για να επανέλθει στη φυσική κατάσταση που είχατε πριν.

7. Καλύτερα με παρέα
Για καλύτερες επιδόσεις βρείτε συναθλητές που βρίσκονται στην ίδια φυσική κατάσταση με εσάς και έχουν τους ίδιους γυμναστικούς στόχους.

8. Προσοχή στην αφυδάτωση
Για να μην κινδυνεύσετε από αφυδάτωση λόγω της υψηλής θερμοκρασίας, μην παραλείπετε να πίνετε νερό ή αθλητικά ποτά πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το πρόγραμμα άθλησης.

9. Αντιηλική προστασία
Μπορεί να είναι άνοιξη, αλλά προσοχή, ο ήλιος «καίει». Ποτέ μην γυμνάζεστε χωρίς αντιηλιακή προστασία.

10. Μην ξεχνάτε να διασκεδάζετε
Απολαύστε τον ανοιξιάτικο ήλιο και τη χαρά της φυσικής άσκησης, καθώς η άθληση αποτελεί πάντα μία καλή ευκαιρία να έρθετε σε επαφή με τη φύση και να διασκεδάσετε.

ΠΗΓΗ:
https://www.verywell.com/spring-training-fitness-tips-3119131