Γιατί πρέπει να χαλαρώνετε... πριν τη γυμναστική; - Sideral Sport - Για αντοχή απο σίδηρο

Γιατί πρέπει να χαλαρώνετε… πριν τη γυμναστική;

Η χαλάρωση πριν από την άσκηση είναι απαραίτητη για να είναι πιο αποτελεσματική η γυμναστική.
Εξάλλου, οι περισσότεροι, αν δεν είναι αθλητές προχωρημένοι, γυμνάζονται για να απολαμβάνουν τα πολύτιμα οφέλη της που προσφέρει στην υγεία και τη φυσική κατάσταση.
Την επόμενη φορά, λοιπόν, που θα ξεκινήσετε τη γυμναστική σας, ειδικά μετά τη δουλειά, πάρτε πρώτα μερικές βαθιές ανάσες και δείτε διαφορά στην απόδοσή σας.

Γιατί πρέπει να χαλαρώνετε;
Η χαλάρωση είναι απαραίτητη πριν τη γυμναστική αν νιώθετε έντονη κούραση, καθώς το πιθανότερο που θα συμβεί είναι η προπόνηση να μείνει στη μέση, αφού κάτω από τέτοιες συνθήκες ακόμα και οι πιο απλές ασκήσεις μοιάζουν δύσκολες και περίπλοκες.
Την ίδια στιγμή, όταν διάφορες σκέψεις βασανίζουν το μυαλό κατά τη διάρκεια της άσκησης, τόσο μειώνεται η απόδοση και επομένως και τα ευεργετικά αποτελέσματά της.
Δεν είναι τυχαίο ότι πολλοί είναι εκείνοι που πριν από την άσκησή τους κάνουν ακόμη και διαλογισμό. Ακολουθούν δηλαδή τη μέθοδο της πνευματικής συγκέντρωσης με την οποία επιτυγχάνεται βαθιά χαλάρωση, αλλά και απομάκρυνση κάθε σκέψης και εξωτερικών ερεθισμάτων.

Προκαλούνται αδικαιολόγητοι τραυματισμοί
Όσο περισσότερο άγχος έχετε, τόσο λιγότερο συγκεντρωμένοι είστε σε αυτό που κάνετε. Η έλλειψη επαρκούς προσοχής μπορεί να προκαλέσει τραυματισμούς, είτε σοβαρούς είτε ήπιους. Η χαλάρωση πριν την άσκηση, βοηθάει να συγκεντρώνεστε σε αυτό που θα κάνετε.

Στρεσάρονται οι μύες
Το άγχος και η πίεση, ακόμη και κατά τη διάρκεια της άθλησης, μπορεί να επιφέρει ακόμη και τα αντίθετα αποτελέσματα.
Άλλωστε, το έντονο άγχος και το στρες κάνουν τους μυς να σφίγγονται περισσότερο και να «μαζεύουν». Πράγμα που σημαίνει ότι θα δυσκολευτείτε στην εκτέλεση του προπονητικού προγράμματος που έχετε επιλέξει, ενώ οι σφιγμένοι μύες είναι πάντα πιο δεκτικοί σε τραυματισμούς και πιασίματα.

Ξεσπάτε στο σώμα
Αν έχετε πολλά νευρά και θυμό πριν την άσκηση, το επόμενο που θα συμβεί, εάν γυμναστείτε στη συνέχεια, είναι να ξεσπάσετε στο σώμα σας κάνοντας γυμναστική πάνω από τις δυνατότητες και τις αντοχές σας.
Συχνά πυκνά, εξάλλου, ακούμε πολλούς να λένε ότι «πάω να ξεσπάσω στη γυμναστική για να συνέλθω». Τακτική μάλλον επιβαρυντική για τον ανθρώπινο οργανισμό, καθώς τα νεύρα και ο θυμός ναι μεν εκτονώνονται, αλλά από την άλλη μπορεί να βλάψουν το σώμα, αφού ο αθλούμενος υπερβαίνει τις δυνάμεις του.

Tips
Για να είστε πιο χαλαροί, γυμναστείτε όταν έχετε διάθεση!
Επιλέξτε τις ώρες που πραγματικά σας εξυπηρετούν από πλευράς εργασίας, αλλά και ψυχικής διάθεσης.
Μην πιέζετε τον εαυτό σας να κάνει οπωσδήποτε γυμναστική, αν τη συγκεκριμένη ημέρα νιώθετε πραγματικά κουρασμένοι ή ψυχολογικά «πεσμένοι».
Βάλτε τη μουσική που σας αρέσει.
Δώστε προσοχή στη σωστή αναπνοή κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των ασκήσεων.
Είναι, άλλωστε, χαρακτηριστικό ότι όσοι αθλούνται ή πηγαίνουν σε γυμναστήρια χωρίς προηγουμένως να έχουν πετύχει τη χαλάρωση, γρήγορα εγκαταλείπουν την προσπάθεια και μαζί με αυτή και τις επισκέψεις στα γυμναστήρια.

ΠΗΓΗ:
http://www.livestrong.com/article/421066-should-i-go-to-the-gym-if-i-am-tired/